Слике са Хелма.Пек -

Слике са Хелма.Пек -
ПоРтАл | СУРУТКА СУРБИТА.Слике са Балкана, Звижд, Пек, пролеће 2014

Translate

Претражи овај блог

среда, 4. октобар 2017.

Jovan Cvijič - Poruke Jovana Cvijiča / Kod dva bela goluba

U Beogradu je 16. januara 1927. godine umro Jovan Cvijić, geograf, profesor i rektor Univerziteta u Beogradu, akademik.
"Bio sam iznenađen povoljnim prijemom moje doktorske teze od evropskih geografa. Stizala su mi pismena priznanja i pohvale iz Austro-Ugarske, Nemačke, Francuske, Italije. Uverio sam se da je moj rad delo koje ne zastareva. To mi je podiglo radnu energiju, video sam da me po rezultatima računaju među priznate naučnike." Jovan Cvijić ostavio je ogromno naučno blago na oko deset hiljada štampanih stranica. Radio je sa zanosom velikog entuzijaste, pridržavajući se svog gesla: "Život je za to da se korisno utroši." U podsećanju na velikog naučnika govorićemo o poukama i porukama Jovana Cvijića. Dr Milorad Vasović bio je sledbenik i čuvar naučne baštine Jovana Cvijića. Gost emisije bio je 1990. godine i mi ćemo čuti jedan deo tog razgovora.

Нема коментара:

Постави коментар